Varadero

14 november 2015 - Varadero, Cuba

Varadero

De laatste paar dagen gaan we doorbrengen in Varadero. De mooiste badplaats van Cuba ligt op het 19 km lange Peninsula de Hicacos en is met het vasteland verbonden door een ophaalbrug.

Toen een paar families eind 19e eeuw land op het schiereiland kochten en daar zomerhuizen lieten bouwen, raakte het strand van Varadero in de mode bij de rijken. Nadat Castro in 1959 aan de macht was gekomen, werd het gebied voor de hele bevolking toegankelijk.

We komen terecht in een groot All inclusief resort en we zijn allemaal van slag hierdoor.
Weg is het knusse Cuba en het relaxte reizen, nu zitten we tussen de toeristen die met hordes tegelijk het restaurant bestormen.....

Enkele dagen relaxen is niet verkeerd na een rondreis van bijna drie weken maar het was fijner geweest om dit kleinschalig af te sluiten. Gelukkig gaan we met ons vaste groepje s,avonds de stad in waar in een kroeg een geweldige band speelt en de naastgelegen straat is afgezet om te dansen en te dansen en te dansen.....

Helaas is Varadero een domper maar mijn vakantie was super. Geweldige groep medereizigers, nieuwe stapmaatjes, nieuwe vriendschappen. Ik heb genoten van iedere minuut en ik ben blij dat ik Cuba heb bezocht nu het nog authentiek is. Gezegend dat ik dit heb mogen beleven.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Andre:
    14 november 2015
    Het was weer heerlijk om je reis te bogen, kan me voorstellen dat de laatste dagen anders hadden gekund. De reis zit er weer bijna op, geniet tot de laatste minuut en een hele fijne terug vlucht.
  2. Irma:
    14 november 2015
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Je "rugzak" is weer flink gevuld. Ik kijk uit naar je foto's. Een goede terugreis gewenst en tot snel.
  3. Jenny:
    14 november 2015
    Ik heb genoten van je reis blog Goede terugreis .
  4. Karin:
    14 november 2015
    Lianne wat heerlijk om je verhalen steeds te lezen. Ik heb er enorm van genoten. Soms was het net of ik erbij was zo mooi heb je alles verteld. Ik wens je een goede reis terug en hoop later wat meer foto's te kunnen bewonderen. Tot gauw xxxx
  5. Nathalie:
    Wat waren het weer gewe
  6. Nathalie:
    15 november 2015
    Wat waren het weer geweldige verhalen!super dat je zo genoten hebt!goede terug reis!x
  7. Wilma:
    15 november 2015
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, geniet van je laatste momenten, en een goede en veilige terugreis gewenst!
  8. Thea van den Berg-Romeijnders:
    15 november 2015
    Prachtige verhalen. Heb er enorm van genoten. Nog even genieten. Alvast een goede terugreis.
    Gr. Thes
  9. Jacqueline:
    15 november 2015
    Wat een verhaal, dat je genoten hebt lijkt me duidelijk,al was het de de laatste dagen wat minder, een hele fijne vlucht weer terug met weer een bult aan ervaring en herinneringen rijker!
  10. Gerrie Vos Brouwer:
    16 november 2015
    Wat n heerlijke verhalen dat was echt super zo te lezen. Jammer van de laatste dagen. Maar geniet nog even en wij wensen je n prettige terug reis toe. De Gr.
  11. Heleen:
    18 november 2015
    Leuk om je verhalen zo te lezen, ik hoop dat ik er ook een keer naar toe kan gaan. We gaan je verhalen horen vrijdag
  12. Nel Bakker:
    19 november 2015
    Lianne, ik vond het leuk je verhalen te lezen. Het is vooral grappig omdat we het zelf meegemaakt hebben. Groeten en xx van Nel.
  13. Daniëlle:
    23 november 2015
    Ik heb nu pas de laatste twee updates gelezen en zag dat je inmiddels alweer terug bent. Dit was wel een heel andere reis dan vorig jaar volgens mij? Ook mooi maar een stuk gezelliger en met zoveel lichaamsbeweging in een warme temperatuur is dat vast goed gekomen
    Wat las ik... Slaappil? Die waren voor thuis hoor... Goed dat je ze toch had
    Bedankt voor de mooie verhalen!
  14. Sonja:
    30 november 2015
    Met veel plezier je reis verslag gelezen.......... en dank voor wat extra informatie dat ik helemaal was vergeten..........keep in touchxxxxx