Lianne van Herpen

Foto’s:

Over ons

Hoi,

Ik ben Lianne en ik vertrek met mijn vriendin Lucy op maandag 26 oktober 2015 naar Cuba waar we een rondreis van drie weken gaan maken. Lucy is één van de vier meiden die ik heb leren kennen op mijn reis door Vietnam in 2012. Ondertussen ben ik met Lucy in 2013 naar Zuid Afrika geweest en zijn we met alle meiden in 2014 naar Birma geweest.

Over onze reis

We vliegen maandag 26 oktober vanuit Amsterdam naar Madrid en dan verder naar Cuba.De temperatuur ligt daar momenteel rond de 33 graden.

We starten onze rondreis in Havanna en gaan dan in drie weken het eiland rond om weer in Havanna te eindigen. Deze keer plakken we er nog twee dagen strand aan vast in Varadero voordat we het vliegtuig weer pakken naar huis.

Bezochte landen

Wij hebben 24 landen (10%) bezocht:

België, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Israël, Italië, Lesotho, Luxemburg, Mexico, Monaco, Myanmar, Nederland, Oostenrijk, San Marino, Singapore, Spanje, Swaziland, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Vietnam, Zuid-Afrika.